english
magyar
  • arculattervezés
    ha nincs konkrét elképzelése, kitalálom ön helyett
  • weboldal készítés
    weboldal készítés ön megálmodja, én elkészítem honlapját
  • keresőoptimalizálás
    miért pont önt találnák meg potenciális partnerei?
  • keresőoptimalizálás2
    van megoldás!
  • webtemplates
    válasszon többezer websablon közül

Google Adwords, hogy biztosan Önre találjanak partnerei

honlap készítés
Álmodja meg weboldalát és én elkészítem. Egyeztetjük Önnel majd rögzítjük a részletes specifikációt, ezután pontról pontra valósítom meg elképzeléseit, miközben Ön a számítógépén követheti a munkálatok állását, és ha szükséges, beleszólhat abba. Így biztosított, hogy pontosan azt kapja, amiért fizet. tovább
arculattervezés
Ha nincs konkrét elképzelése cége arculatának részleteiről, segítek. Adja meg a bázisinformációkat, a többit bízza rám! tovább
google adwords kampány
Végre elkészült a cégét megfelelően reprezentáló weboldal. Gyorsan és biztosan szeretné az első oldalon tudni a Google találati listáján. Van megoldás! A Google adwords-el már másnap az elsők között lehet. tovább

Bejelentkezés





Regisztráció

Regisztrált felhasználóként feliratkozhat hírlevél küldő rendszerre, így első kézből értesülhet az akciókról, árengedményekről. A hírlevélről természetesen bármikor le lehet iratkozni.

Nincs bejelentkezve

Mi az a Google Adwords, és miért jó nekünk?

Röviden: mert egyenlőre a világ legköltséghatékonyabb reklámeszköze, és még viszonylag kevesen élnek vele.

2000 előtt a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás volt az egyetlen lehetőség arra, hogy egy webhely jobb pagerank-ot, helyezést érhessen el a keresők találati listáján.

(Mivel mára piaci részesedése 90% feletti, kereső kifejezés helyett a továbbiakban lelkiismeret furdalás nélkül használhatjuk a Google szót.)

A keresőoptimalizálás azonban rendkívül összetett pénz és időigényes folyamat. A különböző tényezők (melyek befolyásolják weblapunknak a Google találati listáján betöltött pozícióját), és azok súlya is folyamatosan változik a Google megítélésében. A weboldalon belüli keresőoptimalizáláson kívül (itt kiemelnám az egyedi tartalmak létrehozását és azok folyamatos frissítését) a külső tényezők (pl. linképítés) is sokat nyomnak a latban.

Egy egyébként jól seo-zott oldalnak is időbe telik jó rank-ot elérni, ráadásul nem is fogja örökké megtartani. A seo-val folyamatosan törődni kell, figyelni, elemezni, változtatni, frissíteni. Ez rengeteg időt és pénzt emészthet fel. Kicsit csinálni meg nem érdemes.
Mindemellett hangsúlyozom, hosszútávon mindenképpen kifizetődő.

2000 óta erre kínál instant alternatív megoldást a Google Adwords.

Az Google elve a következő: ha már úgyis milliárdokat fizetnek a fejlesztőknek a mi szabályaink szerint működő keresőrobotokra történő optimalizálásra, miér ne fizessenek inkább nekünk. Cserébe a bizonytalanabb kimenetelű SEO-val szemben akár másnap a találati lista élére kerülhet. Ezen felül az Adwords további előnye, hogy csak abban az esetben kell fizetni, ha valaki a beállított kifejezésünke felhozott hirdetésünket megkattintotta, vagyis érdeklődik termékünk, szolgáltatásunk iránt.

Az, hogy mennyit költ az Adwords hirdetésére csakis Önön múlik!

Beállít egy napi költségkeretet és egy kattintásonkénti díjat. Működése a tözsdéhez hasonlít leginkább, de a megfelelő kattintásonkénti díj beállításával biztosan Ön lesz az első a találati listán.
Ha a kampány elérte az Ön által meghatározott napi limitet a hírdetés leáll, így nem érhetik meglepetések.
De Ön is ki-be kapcsolgathatja hirdetését, így ha például nem tud több megrendelést elvállalni lekapcsolja az Adwords hirdetését és a weboldala az SEO által meghatározott pagerank-ot veszi fel az organikus találati listán. Ámen!

Egy szakszerűen beállított Adwords kampánnyal akár a felébe kerülhet hirdetése, és akár kétszer hatékonyabb lehet. Ráadásul a Google most 15000 forint értékű bónuszt ad ajándékba! hívjon most!